Etiketler

19 Temmuz 2012 Perşembe

Ubuntu Turkcell Vinn


linux ubuntu da mobil internet kullanma bazen zor olabiliyor çünkü kullanılabilecek bir arayüz mevcut değil ama bu demek değil ki linux da mobil internet kullanamıyoruz....

ilk önce mobil cihazın usb bağlantısını yaptıktan sonra EDIT CONNECTIONS(en altta ) a girip MOBILE BROADBAND(3.sırada) sayfasına geçiş yapıyoruz. daha sonra ADD diyerek adım adım modem ayarlayarımızı yapıyoruz ülke ve hangi operator olduğuna dair... son olarak APPLY diyoruz ancak ufak değişiklikler yapmamız gerekiyor.



bu şekilde değişiklikleri yaptıktan sonra save diyoruz ve connection ı sağlıyoruz...
iyi kullanımlar... :)

 YASEMIN DEMIRAL




3 yorum:

  1. Faydalı olacağanına inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sanirım pear os idi , turkcell e pıt diye baglanmıstım, ama m,nt ve ubuntu da baglanamamadım, ub ayarlarla kesin girilir umarım, windowsta ah bukadar basit olsa hata da hata :)

    YanıtlaSil